Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΗΣ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΑΡΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...

Βλέπω χτες το ματς της εθνικής με την Γεωργία για άλλη μια φορα θυμήθηκα και τρελάθηκα γιατί προκειμένου να παίζει η εθνική εγώ δεν βλέπω Άρη την μοναδική μου ομάδα.Άκουγα γύρω μου από τις πολυκατοικίες φωνές α! ου! και τέτοια και τα γλοιώδη speaker να σχολιάζουν την εθνική Αττικής.Τώρα κάποιοι θα μου πείτε έπαιζε και ο Σηφακης ναι αλλά δεν καταλάβατε εγώ δεν είμαι Σηφακης πόσο μαλόν εθνική Αττικής ΕΙΜΑΙ ΑΡΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΡΗΣ !!! και όταν παίζει η εθνική Αττικής εμένα μου κόβει τον Άρη πώς θα γίνει για?Εκνευρίζομαι αφάνταστα που αυτή η ομάδα μου θυμίζει τη χώρα που ζω τη χώρα της παπαριας και του οτι δηλώσεις είσαι μου θυμίζει το σάπιο σύστημα και τρελαίνομαι όταν ακούω κάτι δημοσιογράφους που μέχρι χθες ασχολούνταν με την ψωροκώσταινα  ξαφνικά γίνανε όλοι ενωτικοί και "όλοι μαζί Έλληνες στον έβδομο ουρανό " "όλοι στο πειρατικό"και κάτι τέτοιες παπαριες σαν άλλοι Κολοκοτρωνηδες και επαναστάτες.Για αυτά και άλλα με τρελαίνει η ιδέα της εθνικής που θα βγουν όλοι οι Ελληναραδες να πανηγυρίσουν τα ρεζίλια μας γιαυτό είμαι και θα με μόνο ΆΡΗΣ

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
αν ξυπνήσεις μονομιάς θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου