Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Παραιτήθηκε ο Δαλούκας!

Ο άνθρωπος που "χάρισε" τη νίκη στον Παναθηναϊκό στο ντέρμπι με τον Άρη, αποφάσισε να «κρεμάσει» την σφυρίχτρα του
Μέσω επιστολής ο Γιώργος Δαλούκας γνωστοποίησε στην ΚΕΔ την απόφασή του να αποχωρήσει από την διαιτησία. Ο Θεσσαλός διαιτητής μετά από τα «όργια» που έκανε στο παιχνίδι του Άρη με τον Παναθηναϊκό, δέχτηκε πιέσεις από όλους να «κρεμάσει» την σφυρίχτρα του. Τα «Αθλητικά Νέα» από τον ορισμό του για το ντέρμπι, είχαν εκφράσει τις ανησυχίες τους για το τι θα γίνει στο παιχνίδι (και επαληθεύτηκαν), ενώ από το πέρας του αγώνα και μέχρι σήμερα τόνιζαν ότι η Γιώργος Δαλούκας οφείλει να παραιτηθεί (κάτι που έκανε).
Η επιστολή του Γιώργου Δαλούκα προς την ΕΠΟ και την ΚΕΔ:

«Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπεια μου, δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Σούπερ Λίγκας μετά τη λάσπη που δέχτηκα, για μια απόφαση μου στον αγώνα Αρη-Παναθηναικού. Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ δηλώνω την απόφαση μου να μην μετέχω σε αγώνες της Σούπερ Λίγκας. Εύχομαι η απόφαση μου αυτή να αποφορτίσει την ατμόσφαιρα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά».

http://www.athlitikanea.gr/

1 σχόλιο: